Στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της υγείας, η καινοτομία στη στρατηγική μάρκετινγκ, η ανάπτυξη πελατο-κεντρικών πρακτικών και η σύνθεση δεξιοτήτων από πλευράς των στελεχών των επιχειρήσεων, ενισχύει σημαντικά το ρόλο τους στο χώρο.
Η εκπαιδευτική δράση Digital4Pharma – στην 4η πλέον χρονιά της – κατέχει πρωτοποριακό και αναγνωρισμένο ρόλο στην κινητοποίηση, ενδυνάμωση και ανάπτυξη των στελεχών των εταιριών του χώρου της υγείας προς την ψηφιακή καινοτομία. Συμβάλλει στην ενίσχυση της εμπιστοσύνης στα ψηφιακά μέσα, παρακολουθεί τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των «πελατών», παρουσιάζει ψηφιακούς τρόπους με τους οποίους εξελίσσεται η σχέση μαζί τους, αναδεικνύει ψηφιακές καινοτομίες του κλάδου, συνδυάζει και ενισχύει δεξιότητες στον σύγχρονο μάρκετινγκ.
Στην 4η εκπαιδευτική ημερίδα Digital4Pharma που διεξάγεται την Τρίτη 04 Ιουλίου 2017 (09:00-17:30) στο OTEAcademy (Μαρούσι), συνθέτουμε μαζί την εικόνα του puzzle «Customer Engagement». Δηλαδή τη σύμπλεξη στόχων, δυνατοτήτων και αξίας.
Εμπειρογνώμονες, εξειδικευμένα στελέχη εταιριών του ευρύτερου χώρου της υγείας και διακεκριμένοι εκπαιδευτές προσθέτουν το χρώμα τους στο περιεχόμενο της ημερίδας, η οποία απευθύνεται σε στελέχη των τμημάτων Marketing, Communication, Sales, Commercial Excellence, Customer/Stakeholder Engagement, Multichannel, Digital, IT εταιριών του χώρου της υγείας.
Η 4η Εκπαιδευτική Ημερίδα Digital4Pharma διοργανώνεται από την GET2WORK υπό την αιγίδα των ΣΦΕΕ, ΠΕΦ και ΕΕΦΑΜ. Σας περιμένουμε λοιπόν την Τρίτη 04 Ιουλίου 2017 στο OTEAcademy (Πέλικα & Σπάρτης 1, 151 22 Μαρούσι, Αθήνα).
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ:
08:30-09:00 Προσέλευση – Καφές
09:00-09:20 Έναρξη – Χαιρετισμοί
09:20-11:20 ΕΝΟΤΗΤΑ Α (Εμπειρίες): Innovation powered by digital
09:20-09:50 Κυρίαρχες Ψηφιακές Τεχνολογίες Omni-channel: Η FMCG οπτική
Nίκος Βαρβαδούκας, Principal Advisor | Digital Commercialization | Marketing & e-Business
09:50-10:20 Brand e-Commerce Strategy: The APIVITA ePartner case study
Ιωάννης Καμιλάκης, Multichannel Trade Marketing Manager, APIVITA
10:20-10:50 Transforming the internal customer in pharma: Ξαναεφευρίσκοντας τον εαυτό μας
Κωνσταντίνος Βαρσάμος, Managing Partner, GET2WORK
10:50-11:20 Interactive Experiences’ Show (ζωντανές ψηφιακές εμπειρίες στο χώρο του καφέ)
Ομάδα LEAP
11:20-13:20 ΕΝΟΤΗΤΑ Β (Πρακτικές): Communicating with different “customers”
11:20-11:50 Αποτελεσματικές ψηφιακές ενέργειες προς Ιατρούς
Βασίλης Συμσιρίδης, Multichannel | Marketing Manager, Bristol-Myers Squibb
11:50-12:20 Αξιοποιώντας πολλαπλά κανάλια επικοινωνίας με τον Φαρμακοποιό
Χρήστος Κωστής, Established Portfolio Therapy Leader, GlaxoSmithKline
12:20-12:50 Mobile Apps για Επαγγελματίες Υγείας και Ασθενείς
Πηνελόπη Καντερέ, Digital Marketing Manager, Novartis
12:50-13:20 Ψηφιακές δράσεις για Disease Awareness και Patient Empowerment
Αναστασία Ντουλάκη, Marketing Manager, Merck Serono
13:20-14:20 Διάλειμμα – Γεύμα
14:20-17:30 ΕΝΟΤΗΤΑ Γ (Δεξιότητες): Συμμετοχή σε 2 workshops της επιλογής σας
14:20-15:50 Παράλληλα workshops επιλογής
Workshop 1: Get Google in love with you (Visibility)
Στέφανος Οικονομίδης, Chartered Marketer | Marketing Associate, GET2WORK
Workshop 2: Αποτελεσματικό Content Marketing
Ανδρέας Ευαγγελάτος, ΕΔΙΠ, Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Workshop 3: Social Media Marketing Fundamentals
Στέλιος Ηλιάκης, General Μanager, Sleed
Workshop 4: Web & Google Analytics
Κωνσταντίνος Σκιάνης, Digital marketing Director & Partner, MEDIACUBE
15:50-16:00 Αλλαγή Workshop
16:00-17:30 Επανάληψη παράλληλων workshops επιλογής (με καφέ)
ΔΗΛΩΣΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ , τηλεφωνικά στο 211 1069373, μέσω email digital4pharma@get2work.eu